Thursday, April 21, 2011

I FEEL LIKE CUM!

no words can describe my feeling bila apa yg kita idam,dapat.hehe.. dpt gak merasa nikmat durian setelah bertahun2 pendam. lokasi terletak di seksyen 7 shah alam, di tapak pasa malam. semua durian kampong belaka tp ada 4 jenis gred.. aku xtau la nk sebut gred yg macam mana sbb x penah blajar pon..slalu main sebat je. yg mana sedap itu la yg terbaik.. tp yg aku g smlm, ada yg sekilo rm,rm8,rm12 dan rm 16. xtau la beza kat mana durian2 ni semua..tp yg aku tau aku beli 3 biji durian yg sekilo rm12 tu.. kat blakang gerai disediakan meja dan kerusi utk para penggemar2 durian yg nk mkn on the spot seperti aku.. hehe.. mcm pelancong datang dari jauh la plak.. padahal dok subang je.. hehehe.. tp ok la..layanan peniaga pon ok..tempat pon ok.. bila duduk je nant diorg akan sediakan sebotol air mineral dgn tisu skali. puas ati mkn durian tu sebab isi dia tebal walopon durian kampung.. satu nikmat yg x terkata bila dpt mkn durian yg perfect sepuas2 nya..like english says..I FEEL LIKE CUM!!!.. hahaha.. high sampai terbawak2 sampai ke rumah.. tp impian blom btol2 menjadi kenyataan lg psl durian ni.. nk g raub sendiri. beli durian musang king(x kisah la berapa biji) pastu melantak smpai pengsan.. hehehe.. thanks teman sekatil sebab teman mkn smlm. next time kita g raub skali k :)

No comments:

Post a Comment