Monday, August 1, 2011

selamat menyambut ramadhan al mubarak

sempena ramadhan yg bakal disambut start esok pg (first day la katakan), marilah kita sama2 menunaikan ape yg patut dan tinggalkan ape yg x patut.. yg mana sunat tu digalakkan buat.. semoga hidop kita diberkati..

dh lama x update blog ni.. dh terbengkalai dah.. tp xpe..jgn risau.. nanti bila dh start keja nanti aku akan sentiasa update setiap ape yg menarik sepanjang bergelar org berkerjaya.. insyaallah..

sekarang ni nk ckp jd ape pon xtau lg sbb interview ke ape bagai xde lg.. juz mengaharapkan rezeki jela..fresh grad mcm aku ni ssh sket nk dpt keje.. dulu mak bapak antar skolah tinggi2 suruh blajar pandai2 malas.. kan dh susah..

"aku tabah,kuat,dan kental".. biar ape pon jd aku akan tetap jd ape yg aku nk jd.. biar la menyimpang jauh ke ape ke.. janji one day aku akan berpijak di tempat yg aku nk pijak.. thanx to all my sifu yg byk bg dorongan dan tunjuk ajar.. akan aku buktikan yg kita setanding..one day!!

see u all in 3 years time from now...

No comments:

Post a Comment